"Ο σχολικός κήπος μέσα από ένα πρόγραμμα Π.Ε.: Κομποστοποίηση-Κατασκευή βραχόκηπου"

Ημερίδα στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ»

 

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δραπετσώνας & Τροιζήνας ? Μεθάνων στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ» το οποίο υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο ? Ε.Κ.Τ.) και εθνικών πόρων σε συνεργασία με τους Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Δ/νσεων Α/θμιας και Β/θμιας Β΄ Αθήνας προγραμματίζουν τη διεξαγωγή ημερίδας με θέμα «Ο σχολικός κήπος μέσα από ένα πρόγραμμα Π.Ε.: Κομποστοποίηση-Κατασκευή βραχόκηπου» στις 2 Μαΐου 2014 συνολικής διάρκειας 6 διδακτικών ωρών.

Στην ημερίδα θα συμμετέχουν 35 εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

 

 

Η Πράξη υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο ? Ε.Κ.Τ.)  και από εθνικούς πόρους.

 

Η Υπεύθυνη του ΚΠΕ Δραπετσώνας

Κατερίνα Μπαζίγου 

Πρόγραμμα 

  • Κατεβάστε το ενδεικτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου.

Συμμετοχές  

  • Κατεβάστε τον κατάλογο συμμετεχόντων εκπαιδευτικών.

Υλικο Εργαστηρίου


Εισηγήσεις

  • Σ. Βασιλοπούλου & Π. Τσιμάκη: "Οικιακή κομποστοποίηση" ή "Λιπασματοποίηση". (Εισήγηση)
  • Δ. Γκότζος: "Η διαδικτυακή υποστήριξη των προγραμμάτων σχολικών κήπων. Το ιστολόγιο των σχολικών κήπων Βόρειας Αθήνας". (Εισήγηση)
  • Β. Πετρίδου: "Ο σχολικός κήπος μέσα από ένα πρόγραμμα Π.Ε.: Κομποστοποίηση - Κατασκευή βραχόκηπου". (Εισήγηση)

Φωτογραφικό Υλικό


Home
 

 

espa 2014-2020

inedivim

 

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δία Βίου Μάθηση 2014-2020», Πράξη «Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», Υποέργο 3, Άξονας προτεραιότητας 6.